Friday, February 6, 2009

Na here i wan start!+Winter in d Sun

As my blog name talk am ...i be Sweetest Edo Sista...and e also talk say life get as e be..abi una no agree say life get as e be?....sorry oh..all of una wen no understand pidgin english..this na d only way i fit unleash everythin wen dey happen 4 my big life!



I be 25 year old beautiful girl...forget all this pidgin wen i dey blow....for pure english u fit classify me as Drop Dead Gorgeous...no be joke....I decide say make i join this blog community cos i don tire 2 contain all the big big wonderful things wen they happen 4 my life. For instance today for inside plane...one man wan rack me...for my own seat...all of us buy d same ticket(pardon apart from business class....na economy we siddon) i siddon for my seat jeje wen d man just waka come my side say..MOVE INSIDE! i turn look d man with im Winter jacket for inside Nigeria HOT SUN.....i first look d man like Excuse me young man ...u well so?!!



I con speak clean english make e 4 undersand...You could aleast say excuse me u are seated on my seat...Sir, dont u think its very rude to say MOVE INSIDE(Like say na im papa buy d aircraft)....d next thing d man say shut up...people wen siddon near me con dey look the man like dis man well so!...i con say...Anyways this is my boarding pass and this is my seat....shey after that u go expect say d man go carry im and e winter jacket go im seat jeje....no oh..my Winter in d Sun brother decided to say more....The next i hear na...I WILL JUST BEAT U HERE!!!! At that point i just scatter laugh!!! My goodness...people true true dey crase....4 sit wen no b ur own!!! Sha sha...as i start to dey laugh...every bodi wen siddon close start 2 dey laugh too...my winter in d sun guy come use shame go siddon 4 corner!!! Na real Wa!!!!



Anyways make una WELCOME to my blog....i pray say una go fit understand as i dey type dey go everyday!



I remain ur Sweetest Edo Sista.....nothing do me...nothing do u!!

7 comments:

  1. Hmmm...I just can't believe in this day and age anyone would talk to another adult in that way...the more naija changes the more it remains the same. Anyway I'm proud of ur writing...good stuff...u better not stop...I will soon be ur publicist and make u a celebrity...

    ReplyDelete
  2. lol, it can only happen in naija... nicely handled although if he was a mad man then its only sorry u for hear...

    ReplyDelete
  3. Hmmm...na wa o!LOL...wetin i go talk no be to day nyash dey for back.but oh girl...u get talent no be small.wetin u dey do since?no worry i go introduce u to the editor of sun magazine.make we start from there...

    ReplyDelete
  4. buhahahahahahaha@..I WILL JUST BEAT U HERE!!!! babes u for allow am try am, den him go see crase wey wear bra' RABBISH' winter in d sun indeed:)
    BTW welcome to blogville, norrin do me :)

    ReplyDelete
  5. are you sure someone could actually just come to you to say "Move inside" of its just to make us laugh.

    ReplyDelete
  6. @anonymous....why i want dey tell una fabu! lol....this one happen 2 me life n direct 4 inside Arik Air. No b joke my dear!

    ReplyDelete
  7. LOL...... See wahala o... So u sef come dey follow the yeye bobo hol' ground! You for just fashie the mumu guy jare!

    ReplyDelete

Write am as u feel am 4 ur mind!